Wypadajace zapłony / przerywanie

Dział wnikający w techniczne niuanse generacji NA i NB

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

wilkmaster
Posty: 67
Rejestracja: 20 paź 2015, 23:47
Model: Inny
Wersja: ---

14 lip 2024, 14:33

Hej, mam mały problem. Podczas jazdy silnik wydaje się pracować normalnie, ale jeśli jedzie się z jednostajną prędkością na stałych obrotach przy małym obciążeniu, słychać przerywanie. Świeci się kontrolka akumulatora.
Napięcie jest nie ustabilizowane na aku , wartości przekraczają 14V

Panowie i Panie, od czego zacząć: alternator, cewki (jedna wygląda trochę inaczej niż pozostałe w środku, jakby dostała temperatury)?

Dzięki za porady.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2024, 0:00 przez wilkmaster, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4709
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

15 lip 2024, 9:32

Co znaczy napięcie przekracza 14v? Tzn ile dokładnie, w jakich warunkach i czym i w jakim punkcie mierzone?

Ładowaniem w Nb i NBfl steruje ECU, w alternatorze jest tylko element wykonawczy. Z tego co kojarzę napięcie podchodzące pod 15v jest normą, raczej nic z tym nie zrobisz.

powered by RomDrop :-D


pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
wilkmaster
Posty: 67
Rejestracja: 20 paź 2015, 23:47
Model: Inny
Wersja: ---

18 lip 2024, 21:21

Alex pisze:
15 lip 2024, 9:32
Co znaczy napięcie przekracza 14v? Tzn ile dokładnie, w jakich warunkach i czym i w jakim punkcie mierzone?

Ładowaniem w Nb i NBfl steruje ECU, w alternatorze jest tylko element wykonawczy. Z tego co kojarzę napięcie podchodzące pod 15v jest normą, raczej nic z tym nie zrobisz.

powered by RomDrop :-D
Sorki , jednak źle napisałem.
Mierze napiecie na aku. Na wolnych obrotach trzyma 14.3-14.6 . Podczas przygazówki spada do 13.2 -13.5
ODPOWIEDZ