RUNDA 2 WEST - Tor Bydgoszcz - 07 czerwca

Wszystko związane z sezonem 2014 cyklu MiataMiniChallenge

Moderator: Moderatorzy

kojlak
Posty: 25
Rejestracja: 12 cze 2013, 19:22
Lokalizacja: Wyrzysk
Kontakt:

08 cze 2014, 13:10

Z mojej strony jako obserwatora..

Wszystko profi! Od organizacji po ciekawy tor :)
Jestem pod wrażeniem wszystkiego co widziałem i żałuję tylko, że jeszcze nie mam swojej mx5.. ;)

Uważam też, że jeździcie na wysokim i co najlepsze dosyć równym poziomie.. nie ma u Was takiego rozrzutu "jakości" jak na np. KJS'ach. Jako fotograf czułem się bezpiecznie w każdej sytuacji i myślę, że następnym razem odważniej podejdę na niektóre miejscówki coby złapać więcej ciekawych kadrów. :)

I szkoda tylko, że nie było jazd przy zachodzie słońca, bo mam wtedy najlepsze światło do mega fot. :D
Cheers! Koylak. :>
rogI
Posty: 1362
Rejestracja: 12 kwie 2012, 11:05
Lokalizacja: Poznań

08 cze 2014, 14:07

Przyłączam się do podziękowań i gratulacji.
Michał zrobiłeś kawał świetnej roboty organizacyjnej :poklony:

Miło było porywalizować z tak dobrymi kierowcami.

Do zobaczenia we Wrocławiu a później Gostyniu :mrgreen:
matpilch
Donator
Donator
Posty: 4239
Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
Model: Inny
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

08 cze 2014, 16:14

i z powrotem na ślunsk :mrgreen:

dzięki za rundę, Michał, Kontrroll, Himbru :kciuk:
przepraszam za drift cama za Ślubą, ale wiedzieliśmy co robimy i może wyglądało blisko, ale było powoli i bezpiecznie, serio.

gratulacje dla Kuby, Artura i Sebastiana, płakałem całą noc, ale byliście panowie lepsi :mrgreen:

do zobaczenia we wrocławiu, zabieram się za wrzucanie filmów, tu macie pierwszy:
miata lov!
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

08 cze 2014, 20:30

Rules are made to be broken
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1846
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

08 cze 2014, 21:15

tera ja się wypowiem ;)



generalnie dziękuje za bardzo fajny weekend! oraz rywalizacje! wg mnie była to runda z najmocniej obsadzoną klasą trubo!!!!! sami wyjadacze i wszystkie auta 200+ :) Do Bydgoszczy jechałem z założeniem okolice pudła, max 2 miejsce... i jestem w 100% usatysfakcjonowany efektem :)

Dziękuje ekipie za piątkowe zwiedzanie Bydzi oraz za sobotnie opijanie wyników!

teraz trochę o imprezie torowej.... z racji swojego "doświadczenia" z mmc. Imprezę przy ocenie mogę podzielić na 2 części... do obiadu i po obiedzie:) zacznę od przyjemniejszej:

po obiedzie:

przebieg przejazdów mierzonych, nienaganny
sposób pomiaru git
wyświetlanie przy starcie i live w necie, mega
wolne jazdy po czasówkach bez napinki (sory za mega spina ^^) bardzo fajne zwieńczenie oraz możliwość rozluźnienia się :)
rozdanie nagród i zakończenie imprezy... klasycznie PRO!

przed obiadem:

nie jest to żadna pretensja do nikogo tylko moje zdaniem to czego zabrakło :) do poprawy moim zdaniem:

zjazdy z toru - oznaczenie
osoba flagowa zdejmująca z toru po x przejazdach - do "zatrudnienia"
szykana hamująca przed długim łukiem, wjazdem na "wolną" część toru
ciasna szykana w miejscy wjazdu na "szybką" część toru
inne poprowadzenie kolejki wjazdowej (tam za tymi garażami np.)
osobna kolejka do instruktorów/ jazd samemu
ilość aut na torze w przejazdach treningowych.
pachołki na tarkach, wg mnie są po to aby z nich korzystać (taki margines) wiec mogłyby stać na trawie zaraz obok



Podziękowania dla
Agi, Hantkusa, Tiburona, Himbera, Demola, Kitsona, ekipy Kontrroll :winner: :winner: :winner:
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

08 cze 2014, 22:18

Dr.KoKoN pisze:zjazdy z toru - oznaczenie
osoba flagowa zdejmująca z toru po x przejazdach - do "zatrudnienia"
szykana hamująca przed długim łukiem, wjazdem na "wolną" część toru
ciasna szykana w miejscy wjazdu na "szybką" część toru
inne poprowadzenie kolejki wjazdowej (tam za tymi garażami np.)
osobna kolejka do instruktorów/ jazd samemu
ilość aut na torze w przejazdach treningowych.
pachołki na tarkach, wg mnie są po to aby z nich korzystać (taki margines) wiec mogłyby stać na trawie zaraz obok



więcej takich opinii poproszę, ma być tylko lepiej. Wasze zdanie ma znaczenie o ile jest tak konstruktywne jak to powyżej :kciuk:
1. W jakim sensie oznaczenie? Każdy wiedział że ostatni lewy kończy próbę i potem zjazd w opony. Tutaj zdecydowanie zawiodła dyscyplina po zjeździe, wiara se łaziła głównie do monitora auta stały i robił się korek co było pierwszym niedociągnięciem :kciukdol:
2. Zdecydowanie tak to był drugi największy brak :? Muszą być 2 osoby dodatkowo, lub wykorzystać Kontrrolla czy medyków :)
3. O króry łuk Ci chodzi? Pierwszy lewy po prostej gdzie szykany były czy ostatni prawy po krótszej prostej?
4. Czyli gdzie znowu?Coś się tak tych szykan hycił? 8-)
5. Za garażami nie dało rady, bo płyta poślizgowa była zajęta a obok na L były motury :twisted:
6. Jasne że tak 8-)
7. Ilość aut była narzucona przez Pana Jacka o błękitnych oczach w liczbie początkowo trzech, potem pięciu, potem 5+ ale przez chwilę na torze było 9 czy 10 aut... a to nie jest rozsądne i ja się z nim zgadzam. (2) FLAGOWY załatwia sprawę 8-) Ale musi być dyscyplina...jazdy na czas szły MEGA sprawnie, to daje do myślenia...
8. A według Pana Jacka są na tarce m.in dlatego żeby jeden z drugim napiętym nie szedł po trawie na bombie ;) Tutaj też się z nim zgadzam, słupki w żaden sposób nie zaburzały linii wyścigowej, spokojnie można było się na tarce oprzeć czy dociąć bez ryzyka uderzenia w słupek, chyba że ktoś idzie wspomnianą bombą :twisted:

Każde nowe miejsce na taką imprezę niesie jakieś niespodziewajki, co było nieteges do poprawy i tyle 8-)
Bydgoszcz rozpoznana, Gostyń next :twisted:
Rules are made to be broken
zajcol
Posty: 872
Rejestracja: 02 wrz 2012, 19:16
Model: Inny
Lokalizacja: Wiocha pod Wawą

08 cze 2014, 22:41

Dobra, ochłonęliśmy i odespaliśmy imprezę. Wielkie dzięki.
Po kolei. Hantkusowi za zorganizowanie świetnej imprezy. Jak na pierwszy raz było bardzo, bardzo dobrze.
Chłopakom z Kontrolla - profi ekipa, celne uwagi, które łatwo mozna wprowadzić w życie.
Peecerowi za zorganizowanie beforka.
Żelaznej ekipie za udział w tymże beforku. Low ju! :geeejj: :winner:
Tiburonowi za loda :geeejj: :grraauu:
Rywalom z klasy, a szczególnie Maćkowi i Sebastianowi. Jestem przekonany, że gdyby nie wasze uliczne opony, to walka o pudło byłaby na setne części sekundy.
Demolowi za pozyczenie manometru. Wow! Ciśnienie robi cuda! :shock:
W imieniu Pauli dziekuje laskom za dotrzymanie jej towarzystwa. :poklony:

Ogólnie mega pozytywny weekend!

Konstruktywna krytyka: denerwujący był początkowy bałagan w kolejce na tor. I chyba tyle.

PS
Kolejna runda, na której mocno na podium zaistnieli klienci Lipków Garage :ryjezesmiechu: :winner:
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1846
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

08 cze 2014, 23:14

Hantkus pisze:
Dr.KoKoN pisze:zjazdy z toru - oznaczenie
osoba flagowa zdejmująca z toru po x przejazdach - do "zatrudnienia"
szykana hamująca przed długim łukiem, wjazdem na "wolną" część toru
ciasna szykana w miejscy wjazdu na "szybką" część toru
inne poprowadzenie kolejki wjazdowej (tam za tymi garażami np.)
osobna kolejka do instruktorów/ jazd samemu
ilość aut na torze w przejazdach treningowych.
pachołki na tarkach, wg mnie są po to aby z nich korzystać (taki margines) wiec mogłyby stać na trawie zaraz obok



więcej takich opinii poproszę, ma być tylko lepiej. Wasze zdanie ma znaczenie o ile jest tak konstruktywne jak to powyżej :kciuk:
1. W jakim sensie oznaczenie? Każdy wiedział że ostatni lewy kończy próbę i potem zjazd w opony. Tutaj zdecydowanie zawiodła dyscyplina po zjeździe, wiara se łaziła głównie do monitora auta stały i robił się korek co było pierwszym niedociągnięciem :kciukdol:
2. Zdecydowanie tak to był drugi największy brak :? Muszą być 2 osoby dodatkowo, lub wykorzystać Kontrrolla czy medyków :)
3. O króry łuk Ci chodzi? Pierwszy lewy po prostej gdzie szykany były czy ostatni prawy po krótszej prostej?
4. Czyli gdzie znowu?Coś się tak tych szykan hycił? 8-)
5. Za garażami nie dało rady, bo płyta poślizgowa była zajęta a obok na L były motury :twisted:
6. Jasne że tak 8-)
7. Ilość aut była narzucona przez Pana Jacka o błękitnych oczach w liczbie początkowo trzech, potem pięciu, potem 5+ ale przez chwilę na torze było 9 czy 10 aut... a to nie jest rozsądne i ja się z nim zgadzam. (2) FLAGOWY załatwia sprawę 8-) Ale musi być dyscyplina...jazdy na czas szły MEGA sprawnie, to daje do myślenia...
8. A według Pana Jacka są na tarce m.in dlatego żeby jeden z drugim napiętym nie szedł po trawie na bombie ;) Tutaj też się z nim zgadzam, słupki w żaden sposób nie zaburzały linii wyścigowej, spokojnie można było się na tarce oprzeć czy dociąć bez ryzyka uderzenia w słupek, chyba że ktoś idzie wspomnianą bombą :twisted:

Każde nowe miejsce na taką imprezę niesie jakieś niespodziewajki, co było nieteges do poprawy i tyle 8-)
Bydgoszcz rozpoznana, Gostyń next :twisted:



rozmieszczenie szykan w załączniku, ten łuk miał służyć do zatrzymywania się z instruktorami i wg mnie powinien być tak spowolniony, a nie do jechania pełną dzidą.... poza tym wyjazd z szykany imitującej start dobrze odzwierciedlałby prędkość przed szykana po prostej... z jaką ją atakujesz przy startach z pomiarem

zjazd strasy, był wytłumaczony ale nie oznaczony, sam wyskakiwałem od kogoś z prawego żeby Tiburona i Himbera wyprowadzic bezpiecznie bo cofali na tor z tej alejki ułożonej z czarnych opon....

motocykle okej, ale na tej płycie nikogo cały dzień nie było...

9-10aut jest już ok, na wszystkich rundach wschodnich tak jest(lub jest więcej) , było też tak w zeszłym roku i chyba nikt nie zgłaszał sprzeciwu? dzięki temu masz więcej KM na torze, mniejsza kolejkę, ludzie się więcej uczą/mają więcej fanu!

co do tarek mam inne zdanie i tyle.
Załączniki
tor.jpg
tor.jpg (8.42 KiB) Przejrzano 7104 razy
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
zajcol
Posty: 872
Rejestracja: 02 wrz 2012, 19:16
Model: Inny
Lokalizacja: Wiocha pod Wawą

08 cze 2014, 23:23

Kto to jest Pan Jacek :?:
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

08 cze 2014, 23:34

zajcol pisze:Kto to jest Pan Jacek :?:


Zarządzajacy torem

Co do poprawek o których napisał Ślubex:
Szykany moim zdaniem były ok, Kontrroll miał nad tym pieczę, a ustawianie miliona szykan na tak małym torze imo nie ma sensu.
To też nie może być tak, że ludzie są zwolnieni z myślenia na torze a jedyne ograniczanie ich zapędów polega na stawianiu przeszkód na torze. Imho nie tędy droga
Zjazd z toru ten o którym piszesz w pierwszych przejazdach faktycznie mógl mylić, zaraz potem ustawiłem tam dwa metalowe płotki, więc już nikt pomylic nie mógł.
Płyta poślizgowa według zarządcy toru miała byc zajęta i prosił żeby tam nie upalać.
To samo dotyczy ilości auta na torze jak również słupków na tarkach. Tak chciał zarządca, a że tor jest fajny a do tego naprawdę przystępny cenowo, zamierzam utrzymywać z nim bardziej niż poprawne stosunki.
Dlatego jego zdanie było/jest/będzie dla mnie ważne i tyle 8-)
Rules are made to be broken
Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

09 cze 2014, 13:09

Hantkus pisze:
zajcol pisze:Kto to jest Pan Jacek :?:


Zarządzajacy torem

Co do poprawek o których napisał Ślubex:
Szykany moim zdaniem były ok, Kontrroll miał nad tym pieczę, a ustawianie miliona szykan na tak małym torze imo nie ma sensu.
To też nie może być tak, że ludzie są zwolnieni z myślenia na torze a jedyne ograniczanie ich zapędów polega na stawianiu przeszkód na torze. Imho nie tędy droga
Zjazd z toru ten o którym piszesz w pierwszych przejazdach faktycznie mógl mylić, zaraz potem ustawiłem tam dwa metalowe płotki, więc już nikt pomylic nie mógł.
Płyta poślizgowa według zarządcy toru miała byc zajęta i prosił żeby tam nie upalać.
To samo dotyczy ilości auta na torze jak również słupków na tarkach. Tak chciał zarządca, a że tor jest fajny a do tego naprawdę przystępny cenowo, zamierzam utrzymywać z nim bardziej niż poprawne stosunki.
Dlatego jego zdanie było/jest/będzie dla mnie ważne i tyle 8-)



Szkoda właśnie bo ten plac z pachołkami dość mocno zachęcał do zabawy.
Ja się dołączę do tego że latwo było wjechać komuś w dupkę jak się zjeżdżało z przejazdów, bo akurat tak kolejka się ustawiała.

I nie wiem czy to dobry pomysł, ale zamiast robić 8 serii po 1 przejazd warto zrobić 2 x 4 albo jakoś tak - żeby przerwy między jazdami były dłuższe. Kwestia jest taka że mi słonko w czerep już zaczynało dogrzewać trochę za mocno, a słabo było jak uciec bo trzeba było autko z kolejki przepychać :)

Poza tym organizacja super - wyniki na żywo ekstra sprawa, chłopaki z Kontrolla bardzo spoko, a przejazdy zderzak w zderzak na rozgrzewkę już w ogóle cudowne.

Chciałbym wielkiego buziaka i podziękowanie wysłać do Kitsona - za bardzo, bardzo cenne uwagi na torze. Pionteczka! :)

Szkoda że nie udałosię zostać na AFterParty, ale z kumplem wracaliśmy 100% bez napinki, 100% relaxu i zadowolenia z całej wycieczki :D niemniej, nadal go ciągnie do RXa zamiast do MXa...
remik
Posty: 2477
Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
Model: Inny
Wersja: DC2R K20 inside
Lokalizacja: PZ

09 cze 2014, 18:49

Hantkus pisze:To samo dotyczy ilości auta na torze jak również słupków na tarkach. Tak chciał zarządca, a że tor jest fajny a do tego naprawdę przystępny cenowo, zamierzam utrzymywać z nim bardziej niż poprawne stosunki.
Dlatego jego zdanie było/jest/będzie dla mnie ważne i tyle 8-)


Jedynie te słupki na tarkach kuły mnie w oczy , rzeczywiście stały na torze - i nie można go było w pełni wykorzystać , nie spotkałem się z tak ustawioną trasą wcześniej w Bydgoszczy ... ale , argument o kosztach i dobrych relacjach z zarządcą jest tutaj kluczowy, i nie zamierzam go podważać ...
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

09 cze 2014, 19:37

Nie zgadzam sie z tym. Tor kartingowy jest torem wyścigowym a nie odcinkiem rajdowym.
W związku z tym grube cięcie nie może mieć miejsca, a słupki realnie to uniemożliwiały i bardzo dobrze.
Słupki stały na trawie zaraz za tarką lub bezpośrednio na jej końcach, w ŻADEN sposób nie przeszkadzały w szybkiej jeździe, myślę że kręcone przez Szarika czasy są tego potwierdzeniem.
Pomijam juz aspekt zachowawczy tego elementu czyli oszczędzenie 1k pln kaucji w razie unfalii czy porycia trawy(jest to tor kartingowy jednej z eliminacji MP).
Imprezy MMC w moim przekonaniu mają być imprezami torowymi a nie rajdowymi, a do szlifowania techniki cięcie po tarkach na chama ma się jak pies do jeża 8-)
Rules are made to be broken
zajcol
Posty: 872
Rejestracja: 02 wrz 2012, 19:16
Model: Inny
Lokalizacja: Wiocha pod Wawą

09 cze 2014, 21:24

Na tym obiekcie po prostu nie można od razu po zjechaniu z toru zostawić fury i iść sprawdzać czas, czy tam się integrować. Miejsca jest za mało i fury trzeba grzecznie przesuwać w kolejce przynajmniej do wyjazdu na plac manewrowy. W przeciwnym wypadku ogonek czekających zablokowany przez niefrasobliwie porzucone auto szybko wylewa się na tor, co bezpieczne nie jest i dodatkowo nie ma szansy na schłodzenie auta po kilku ostrych kółkach.
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2227
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NC FL2
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

26 cze 2014, 15:12

BIG PROŚBA. Ponieważ na tej rundzie nasi filmowcy Ignacy i Ciupas byli nieobecni materiał filmowy z tej rundy jest dość mizerny. Proszę o to abyście przejrzeli Wasze GoPro czy inne kamery i udostępnili swój materiał MI (piszcie na PW). Szczególnie ważne są ujęcia z rozdania nagród i pucharów.
matpilch
Donator
Donator
Posty: 4239
Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
Model: Inny
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

26 cze 2014, 19:56

ja wrzucałem na ftp Ignacego, rozdanie chyba Śluba nagrywał
miata lov!
Sebof01
Posty: 305
Rejestracja: 24 kwie 2013, 5:54
Lokalizacja: Konin

27 cze 2014, 5:55

Ja wysłałem ciupasowi i ignacemu 100% nagrań bez kompresji, plis nie każ mi tego znowu wysyłać przez net, bo trochę godzin to zajmuje...
Ale w razie co daj PW to wrzucę na swoje google drive i udostępnię
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1701
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

27 cze 2014, 10:51

Sebof01 pisze:Ja wysłałem ciupasowi i ignacemu 100% nagrań bez kompresji, plis nie każ mi tego znowu wysyłać przez net, bo trochę godzin to zajmuje...
Ale w razie co daj PW to wrzucę na swoje google drive i udostępnię


Jest na FTP faktycznie.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2227
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NC FL2
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

01 lip 2014, 23:39

Hantkus pisze:Oficjalne wyniki

Klasa 1,6
1. Dexter
2. Matusz
3. B4rtek
4. Kurak
5. Eppovic



Nie ma takiego zawodnika MMC jak "b4rtek", a w oficjalnych wynikach z rundy jest pod numerem 35... tak się składa, że to numer Dizajer z klasy 1.8. O co tu chodzi? Jak kolega b4rtek startował to winien się zarejestrować i opłacić sezon.


Panda w wynikach ma numer 99 (Hella_Flush), a powinna mieć 00.
DEXTER
Posty: 4974
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:17
Model: NA
Lokalizacja: Poznań

02 lip 2014, 5:55

B4tek to brat Dizajera, wiem tylko tyle, że się zamienili, bo Dizajer nie mógł przyjechać. Czy to zgodne było z regulaminem nie wnikam.

Dizajer ma 1.8 NA a B4tek 1.6 NB.

Pozdr.
DEX
B4rtek
Posty: 387
Rejestracja: 16 paź 2012, 13:16
Model: NB
Lokalizacja: Kujawy / CIN
Kontakt:

02 lip 2014, 9:55

DEXTER pisze:B4tek to brat Dizajera, wiem tylko tyle, że się zamienili, bo Dizajer nie mógł przyjechać. Czy to zgodne było z regulaminem nie wnikam.

Dizajer ma 1.8 NA a B4tek 1.6 NB.

Pozdr.
DEX


Awaria auta dizajera uniemożliwiła jego start. Himber masz pw.
Hantkus
Donator
Donator
Posty: 2803
Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
Model: NB MSM
Wersja: Szarik
Lokalizacja: Poznań

02 lip 2014, 17:44

himber pisze:
Hantkus pisze:Oficjalne wyniki

Klasa 1,6
1. Dexter
2. Matusz
3. B4rtek
4. Kurak
5. Eppovic



Nie ma takiego zawodnika MMC jak "b4rtek", a w oficjalnych wynikach z rundy jest pod numerem 35... tak się składa, że to numer Dizajer z klasy 1.8. O co tu chodzi? Jak kolega b4rtek startował to winien się zarejestrować i opłacić sezon.


Panda w wynikach ma numer 99 (Hella_Flush), a powinna mieć 00.


Rozumiem że B4rtek już wyjaśnił co i jak.
Panda miała mieć numer 00 ale że jest problematyczny proszę majkela o zmianę na dowolny dostępny.
Rules are made to be broken
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

02 lip 2014, 17:53

Hantkus pisze:Panda miała mieć numer 00 ale że jest problematyczny proszę majkela o zmianę na dowolny dostępny.

Czemu problematyczny ? Na początku go nasze listy startowe wycinały ze spisu ale już to dawno ogarnęliśmy, nie ma z nim żadnego problemu, jest bardzo ładny :D

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Zablokowany