RUNDA 2 WEST - Tor Bydgoszcz - 07 czerwca
Moderator: Moderatorzy
Z mojej strony jako obserwatora..
Wszystko profi! Od organizacji po ciekawy tor
Jestem pod wrażeniem wszystkiego co widziałem i żałuję tylko, że jeszcze nie mam swojej mx5..
Uważam też, że jeździcie na wysokim i co najlepsze dosyć równym poziomie.. nie ma u Was takiego rozrzutu "jakości" jak na np. KJS'ach. Jako fotograf czułem się bezpiecznie w każdej sytuacji i myślę, że następnym razem odważniej podejdę na niektóre miejscówki coby złapać więcej ciekawych kadrów.
I szkoda tylko, że nie było jazd przy zachodzie słońca, bo mam wtedy najlepsze światło do mega fot.
Wszystko profi! Od organizacji po ciekawy tor
Jestem pod wrażeniem wszystkiego co widziałem i żałuję tylko, że jeszcze nie mam swojej mx5..
Uważam też, że jeździcie na wysokim i co najlepsze dosyć równym poziomie.. nie ma u Was takiego rozrzutu "jakości" jak na np. KJS'ach. Jako fotograf czułem się bezpiecznie w każdej sytuacji i myślę, że następnym razem odważniej podejdę na niektóre miejscówki coby złapać więcej ciekawych kadrów.
I szkoda tylko, że nie było jazd przy zachodzie słońca, bo mam wtedy najlepsze światło do mega fot.
Cheers! Koylak. :>
Przyłączam się do podziękowań i gratulacji.
Michał zrobiłeś kawał świetnej roboty organizacyjnej
Miło było porywalizować z tak dobrymi kierowcami.
Do zobaczenia we Wrocławiu a później Gostyniu
Michał zrobiłeś kawał świetnej roboty organizacyjnej
Miło było porywalizować z tak dobrymi kierowcami.
Do zobaczenia we Wrocławiu a później Gostyniu
-
- Donator
- Posty: 4239
- Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
- Model: Inny
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
i z powrotem na ślunsk
dzięki za rundę, Michał, Kontrroll, Himbru
przepraszam za drift cama za Ślubą, ale wiedzieliśmy co robimy i może wyglądało blisko, ale było powoli i bezpiecznie, serio.
gratulacje dla Kuby, Artura i Sebastiana, płakałem całą noc, ale byliście panowie lepsi
do zobaczenia we wrocławiu, zabieram się za wrzucanie filmów, tu macie pierwszy:
dzięki za rundę, Michał, Kontrroll, Himbru
przepraszam za drift cama za Ślubą, ale wiedzieliśmy co robimy i może wyglądało blisko, ale było powoli i bezpiecznie, serio.
gratulacje dla Kuby, Artura i Sebastiana, płakałem całą noc, ale byliście panowie lepsi
do zobaczenia we wrocławiu, zabieram się za wrzucanie filmów, tu macie pierwszy:
miata lov!
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
Szczegółowe wyniki rundy w pliku *.xlsx do pobrania:
http://chronotec.pl/events/2014/2014-06-07_miata/wyniki_miata.xlsx
i w wersji www:
http://chronotec.pl/events/2014/2014-06-07_miata/www/index.htm
Enjoy
http://chronotec.pl/events/2014/2014-06-07_miata/wyniki_miata.xlsx
i w wersji www:
http://chronotec.pl/events/2014/2014-06-07_miata/www/index.htm
Enjoy
Rules are made to be broken
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
tera ja się wypowiem
generalnie dziękuje za bardzo fajny weekend! oraz rywalizacje! wg mnie była to runda z najmocniej obsadzoną klasą trubo!!!!! sami wyjadacze i wszystkie auta 200+ Do Bydgoszczy jechałem z założeniem okolice pudła, max 2 miejsce... i jestem w 100% usatysfakcjonowany efektem
Dziękuje ekipie za piątkowe zwiedzanie Bydzi oraz za sobotnie opijanie wyników!
teraz trochę o imprezie torowej.... z racji swojego "doświadczenia" z mmc. Imprezę przy ocenie mogę podzielić na 2 części... do obiadu i po obiedzie:) zacznę od przyjemniejszej:
po obiedzie:
przebieg przejazdów mierzonych, nienaganny
sposób pomiaru git
wyświetlanie przy starcie i live w necie, mega
wolne jazdy po czasówkach bez napinki (sory za mega spina ^^) bardzo fajne zwieńczenie oraz możliwość rozluźnienia się
rozdanie nagród i zakończenie imprezy... klasycznie PRO!
przed obiadem:
nie jest to żadna pretensja do nikogo tylko moje zdaniem to czego zabrakło do poprawy moim zdaniem:
zjazdy z toru - oznaczenie
osoba flagowa zdejmująca z toru po x przejazdach - do "zatrudnienia"
szykana hamująca przed długim łukiem, wjazdem na "wolną" część toru
ciasna szykana w miejscy wjazdu na "szybką" część toru
inne poprowadzenie kolejki wjazdowej (tam za tymi garażami np.)
osobna kolejka do instruktorów/ jazd samemu
ilość aut na torze w przejazdach treningowych.
pachołki na tarkach, wg mnie są po to aby z nich korzystać (taki margines) wiec mogłyby stać na trawie zaraz obok
Podziękowania dla
Agi, Hantkusa, Tiburona, Himbera, Demola, Kitsona, ekipy Kontrroll
generalnie dziękuje za bardzo fajny weekend! oraz rywalizacje! wg mnie była to runda z najmocniej obsadzoną klasą trubo!!!!! sami wyjadacze i wszystkie auta 200+ Do Bydgoszczy jechałem z założeniem okolice pudła, max 2 miejsce... i jestem w 100% usatysfakcjonowany efektem
Dziękuje ekipie za piątkowe zwiedzanie Bydzi oraz za sobotnie opijanie wyników!
teraz trochę o imprezie torowej.... z racji swojego "doświadczenia" z mmc. Imprezę przy ocenie mogę podzielić na 2 części... do obiadu i po obiedzie:) zacznę od przyjemniejszej:
po obiedzie:
przebieg przejazdów mierzonych, nienaganny
sposób pomiaru git
wyświetlanie przy starcie i live w necie, mega
wolne jazdy po czasówkach bez napinki (sory za mega spina ^^) bardzo fajne zwieńczenie oraz możliwość rozluźnienia się
rozdanie nagród i zakończenie imprezy... klasycznie PRO!
przed obiadem:
nie jest to żadna pretensja do nikogo tylko moje zdaniem to czego zabrakło do poprawy moim zdaniem:
zjazdy z toru - oznaczenie
osoba flagowa zdejmująca z toru po x przejazdach - do "zatrudnienia"
szykana hamująca przed długim łukiem, wjazdem na "wolną" część toru
ciasna szykana w miejscy wjazdu na "szybką" część toru
inne poprowadzenie kolejki wjazdowej (tam za tymi garażami np.)
osobna kolejka do instruktorów/ jazd samemu
ilość aut na torze w przejazdach treningowych.
pachołki na tarkach, wg mnie są po to aby z nich korzystać (taki margines) wiec mogłyby stać na trawie zaraz obok
Podziękowania dla
Agi, Hantkusa, Tiburona, Himbera, Demola, Kitsona, ekipy Kontrroll
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
Dr.KoKoN pisze:zjazdy z toru - oznaczenie
osoba flagowa zdejmująca z toru po x przejazdach - do "zatrudnienia"
szykana hamująca przed długim łukiem, wjazdem na "wolną" część toru
ciasna szykana w miejscy wjazdu na "szybką" część toru
inne poprowadzenie kolejki wjazdowej (tam za tymi garażami np.)
osobna kolejka do instruktorów/ jazd samemu
ilość aut na torze w przejazdach treningowych.
pachołki na tarkach, wg mnie są po to aby z nich korzystać (taki margines) wiec mogłyby stać na trawie zaraz obok
więcej takich opinii poproszę, ma być tylko lepiej. Wasze zdanie ma znaczenie o ile jest tak konstruktywne jak to powyżej
1. W jakim sensie oznaczenie? Każdy wiedział że ostatni lewy kończy próbę i potem zjazd w opony. Tutaj zdecydowanie zawiodła dyscyplina po zjeździe, wiara se łaziła głównie do monitora auta stały i robił się korek co było pierwszym niedociągnięciem
2. Zdecydowanie tak to był drugi największy brak Muszą być 2 osoby dodatkowo, lub wykorzystać Kontrrolla czy medyków
3. O króry łuk Ci chodzi? Pierwszy lewy po prostej gdzie szykany były czy ostatni prawy po krótszej prostej?
4. Czyli gdzie znowu?Coś się tak tych szykan hycił?
5. Za garażami nie dało rady, bo płyta poślizgowa była zajęta a obok na L były motury
6. Jasne że tak
7. Ilość aut była narzucona przez Pana Jacka o błękitnych oczach w liczbie początkowo trzech, potem pięciu, potem 5+ ale przez chwilę na torze było 9 czy 10 aut... a to nie jest rozsądne i ja się z nim zgadzam. (2) FLAGOWY załatwia sprawę Ale musi być dyscyplina...jazdy na czas szły MEGA sprawnie, to daje do myślenia...
8. A według Pana Jacka są na tarce m.in dlatego żeby jeden z drugim napiętym nie szedł po trawie na bombie Tutaj też się z nim zgadzam, słupki w żaden sposób nie zaburzały linii wyścigowej, spokojnie można było się na tarce oprzeć czy dociąć bez ryzyka uderzenia w słupek, chyba że ktoś idzie wspomnianą bombą
Każde nowe miejsce na taką imprezę niesie jakieś niespodziewajki, co było nieteges do poprawy i tyle
Bydgoszcz rozpoznana, Gostyń next
Rules are made to be broken
Dobra, ochłonęliśmy i odespaliśmy imprezę. Wielkie dzięki.
Po kolei. Hantkusowi za zorganizowanie świetnej imprezy. Jak na pierwszy raz było bardzo, bardzo dobrze.
Chłopakom z Kontrolla - profi ekipa, celne uwagi, które łatwo mozna wprowadzić w życie.
Peecerowi za zorganizowanie beforka.
Żelaznej ekipie za udział w tymże beforku. Low ju!
Tiburonowi za loda
Rywalom z klasy, a szczególnie Maćkowi i Sebastianowi. Jestem przekonany, że gdyby nie wasze uliczne opony, to walka o pudło byłaby na setne części sekundy.
Demolowi za pozyczenie manometru. Wow! Ciśnienie robi cuda!
W imieniu Pauli dziekuje laskom za dotrzymanie jej towarzystwa.
Ogólnie mega pozytywny weekend!
Konstruktywna krytyka: denerwujący był początkowy bałagan w kolejce na tor. I chyba tyle.
PS
Kolejna runda, na której mocno na podium zaistnieli klienci Lipków Garage
Po kolei. Hantkusowi za zorganizowanie świetnej imprezy. Jak na pierwszy raz było bardzo, bardzo dobrze.
Chłopakom z Kontrolla - profi ekipa, celne uwagi, które łatwo mozna wprowadzić w życie.
Peecerowi za zorganizowanie beforka.
Żelaznej ekipie za udział w tymże beforku. Low ju!
Tiburonowi za loda
Rywalom z klasy, a szczególnie Maćkowi i Sebastianowi. Jestem przekonany, że gdyby nie wasze uliczne opony, to walka o pudło byłaby na setne części sekundy.
Demolowi za pozyczenie manometru. Wow! Ciśnienie robi cuda!
W imieniu Pauli dziekuje laskom za dotrzymanie jej towarzystwa.
Ogólnie mega pozytywny weekend!
Konstruktywna krytyka: denerwujący był początkowy bałagan w kolejce na tor. I chyba tyle.
PS
Kolejna runda, na której mocno na podium zaistnieli klienci Lipków Garage
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
Hantkus pisze:Dr.KoKoN pisze:zjazdy z toru - oznaczenie
osoba flagowa zdejmująca z toru po x przejazdach - do "zatrudnienia"
szykana hamująca przed długim łukiem, wjazdem na "wolną" część toru
ciasna szykana w miejscy wjazdu na "szybką" część toru
inne poprowadzenie kolejki wjazdowej (tam za tymi garażami np.)
osobna kolejka do instruktorów/ jazd samemu
ilość aut na torze w przejazdach treningowych.
pachołki na tarkach, wg mnie są po to aby z nich korzystać (taki margines) wiec mogłyby stać na trawie zaraz obok
więcej takich opinii poproszę, ma być tylko lepiej. Wasze zdanie ma znaczenie o ile jest tak konstruktywne jak to powyżej
1. W jakim sensie oznaczenie? Każdy wiedział że ostatni lewy kończy próbę i potem zjazd w opony. Tutaj zdecydowanie zawiodła dyscyplina po zjeździe, wiara se łaziła głównie do monitora auta stały i robił się korek co było pierwszym niedociągnięciem
2. Zdecydowanie tak to był drugi największy brak Muszą być 2 osoby dodatkowo, lub wykorzystać Kontrrolla czy medyków
3. O króry łuk Ci chodzi? Pierwszy lewy po prostej gdzie szykany były czy ostatni prawy po krótszej prostej?
4. Czyli gdzie znowu?Coś się tak tych szykan hycił?
5. Za garażami nie dało rady, bo płyta poślizgowa była zajęta a obok na L były motury
6. Jasne że tak
7. Ilość aut była narzucona przez Pana Jacka o błękitnych oczach w liczbie początkowo trzech, potem pięciu, potem 5+ ale przez chwilę na torze było 9 czy 10 aut... a to nie jest rozsądne i ja się z nim zgadzam. (2) FLAGOWY załatwia sprawę Ale musi być dyscyplina...jazdy na czas szły MEGA sprawnie, to daje do myślenia...
8. A według Pana Jacka są na tarce m.in dlatego żeby jeden z drugim napiętym nie szedł po trawie na bombie Tutaj też się z nim zgadzam, słupki w żaden sposób nie zaburzały linii wyścigowej, spokojnie można było się na tarce oprzeć czy dociąć bez ryzyka uderzenia w słupek, chyba że ktoś idzie wspomnianą bombą
Każde nowe miejsce na taką imprezę niesie jakieś niespodziewajki, co było nieteges do poprawy i tyle
Bydgoszcz rozpoznana, Gostyń next
rozmieszczenie szykan w załączniku, ten łuk miał służyć do zatrzymywania się z instruktorami i wg mnie powinien być tak spowolniony, a nie do jechania pełną dzidą.... poza tym wyjazd z szykany imitującej start dobrze odzwierciedlałby prędkość przed szykana po prostej... z jaką ją atakujesz przy startach z pomiarem
zjazd strasy, był wytłumaczony ale nie oznaczony, sam wyskakiwałem od kogoś z prawego żeby Tiburona i Himbera wyprowadzic bezpiecznie bo cofali na tor z tej alejki ułożonej z czarnych opon....
motocykle okej, ale na tej płycie nikogo cały dzień nie było...
9-10aut jest już ok, na wszystkich rundach wschodnich tak jest(lub jest więcej) , było też tak w zeszłym roku i chyba nikt nie zgłaszał sprzeciwu? dzięki temu masz więcej KM na torze, mniejsza kolejkę, ludzie się więcej uczą/mają więcej fanu!
co do tarek mam inne zdanie i tyle.
- Załączniki
-
- tor.jpg (8.42 KiB) Przejrzano 7104 razy
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Kto to jest Pan Jacek
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
zajcol pisze:Kto to jest Pan Jacek
Zarządzajacy torem
Co do poprawek o których napisał Ślubex:
Szykany moim zdaniem były ok, Kontrroll miał nad tym pieczę, a ustawianie miliona szykan na tak małym torze imo nie ma sensu.
To też nie może być tak, że ludzie są zwolnieni z myślenia na torze a jedyne ograniczanie ich zapędów polega na stawianiu przeszkód na torze. Imho nie tędy droga
Zjazd z toru ten o którym piszesz w pierwszych przejazdach faktycznie mógl mylić, zaraz potem ustawiłem tam dwa metalowe płotki, więc już nikt pomylic nie mógł.
Płyta poślizgowa według zarządcy toru miała byc zajęta i prosił żeby tam nie upalać.
To samo dotyczy ilości auta na torze jak również słupków na tarkach. Tak chciał zarządca, a że tor jest fajny a do tego naprawdę przystępny cenowo, zamierzam utrzymywać z nim bardziej niż poprawne stosunki.
Dlatego jego zdanie było/jest/będzie dla mnie ważne i tyle
Rules are made to be broken
Hantkus pisze:zajcol pisze:Kto to jest Pan Jacek
Zarządzajacy torem
Co do poprawek o których napisał Ślubex:
Szykany moim zdaniem były ok, Kontrroll miał nad tym pieczę, a ustawianie miliona szykan na tak małym torze imo nie ma sensu.
To też nie może być tak, że ludzie są zwolnieni z myślenia na torze a jedyne ograniczanie ich zapędów polega na stawianiu przeszkód na torze. Imho nie tędy droga
Zjazd z toru ten o którym piszesz w pierwszych przejazdach faktycznie mógl mylić, zaraz potem ustawiłem tam dwa metalowe płotki, więc już nikt pomylic nie mógł.
Płyta poślizgowa według zarządcy toru miała byc zajęta i prosił żeby tam nie upalać.
To samo dotyczy ilości auta na torze jak również słupków na tarkach. Tak chciał zarządca, a że tor jest fajny a do tego naprawdę przystępny cenowo, zamierzam utrzymywać z nim bardziej niż poprawne stosunki.
Dlatego jego zdanie było/jest/będzie dla mnie ważne i tyle
Szkoda właśnie bo ten plac z pachołkami dość mocno zachęcał do zabawy.
Ja się dołączę do tego że latwo było wjechać komuś w dupkę jak się zjeżdżało z przejazdów, bo akurat tak kolejka się ustawiała.
I nie wiem czy to dobry pomysł, ale zamiast robić 8 serii po 1 przejazd warto zrobić 2 x 4 albo jakoś tak - żeby przerwy między jazdami były dłuższe. Kwestia jest taka że mi słonko w czerep już zaczynało dogrzewać trochę za mocno, a słabo było jak uciec bo trzeba było autko z kolejki przepychać
Poza tym organizacja super - wyniki na żywo ekstra sprawa, chłopaki z Kontrolla bardzo spoko, a przejazdy zderzak w zderzak na rozgrzewkę już w ogóle cudowne.
Chciałbym wielkiego buziaka i podziękowanie wysłać do Kitsona - za bardzo, bardzo cenne uwagi na torze. Pionteczka!
Szkoda że nie udałosię zostać na AFterParty, ale z kumplem wracaliśmy 100% bez napinki, 100% relaxu i zadowolenia z całej wycieczki niemniej, nadal go ciągnie do RXa zamiast do MXa...
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Hantkus pisze:To samo dotyczy ilości auta na torze jak również słupków na tarkach. Tak chciał zarządca, a że tor jest fajny a do tego naprawdę przystępny cenowo, zamierzam utrzymywać z nim bardziej niż poprawne stosunki.
Dlatego jego zdanie było/jest/będzie dla mnie ważne i tyle
Jedynie te słupki na tarkach kuły mnie w oczy , rzeczywiście stały na torze - i nie można go było w pełni wykorzystać , nie spotkałem się z tak ustawioną trasą wcześniej w Bydgoszczy ... ale , argument o kosztach i dobrych relacjach z zarządcą jest tutaj kluczowy, i nie zamierzam go podważać ...
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
Nie zgadzam sie z tym. Tor kartingowy jest torem wyścigowym a nie odcinkiem rajdowym.
W związku z tym grube cięcie nie może mieć miejsca, a słupki realnie to uniemożliwiały i bardzo dobrze.
Słupki stały na trawie zaraz za tarką lub bezpośrednio na jej końcach, w ŻADEN sposób nie przeszkadzały w szybkiej jeździe, myślę że kręcone przez Szarika czasy są tego potwierdzeniem.
Pomijam juz aspekt zachowawczy tego elementu czyli oszczędzenie 1k pln kaucji w razie unfalii czy porycia trawy(jest to tor kartingowy jednej z eliminacji MP).
Imprezy MMC w moim przekonaniu mają być imprezami torowymi a nie rajdowymi, a do szlifowania techniki cięcie po tarkach na chama ma się jak pies do jeża
W związku z tym grube cięcie nie może mieć miejsca, a słupki realnie to uniemożliwiały i bardzo dobrze.
Słupki stały na trawie zaraz za tarką lub bezpośrednio na jej końcach, w ŻADEN sposób nie przeszkadzały w szybkiej jeździe, myślę że kręcone przez Szarika czasy są tego potwierdzeniem.
Pomijam juz aspekt zachowawczy tego elementu czyli oszczędzenie 1k pln kaucji w razie unfalii czy porycia trawy(jest to tor kartingowy jednej z eliminacji MP).
Imprezy MMC w moim przekonaniu mają być imprezami torowymi a nie rajdowymi, a do szlifowania techniki cięcie po tarkach na chama ma się jak pies do jeża
Rules are made to be broken
Na tym obiekcie po prostu nie można od razu po zjechaniu z toru zostawić fury i iść sprawdzać czas, czy tam się integrować. Miejsca jest za mało i fury trzeba grzecznie przesuwać w kolejce przynajmniej do wyjazdu na plac manewrowy. W przeciwnym wypadku ogonek czekających zablokowany przez niefrasobliwie porzucone auto szybko wylewa się na tor, co bezpieczne nie jest i dodatkowo nie ma szansy na schłodzenie auta po kilku ostrych kółkach.
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
BIG PROŚBA. Ponieważ na tej rundzie nasi filmowcy Ignacy i Ciupas byli nieobecni materiał filmowy z tej rundy jest dość mizerny. Proszę o to abyście przejrzeli Wasze GoPro czy inne kamery i udostępnili swój materiał MI (piszcie na PW). Szczególnie ważne są ujęcia z rozdania nagród i pucharów.
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
Sebof01 pisze:Ja wysłałem ciupasowi i ignacemu 100% nagrań bez kompresji, plis nie każ mi tego znowu wysyłać przez net, bo trochę godzin to zajmuje...
Ale w razie co daj PW to wrzucę na swoje google drive i udostępnię
Jest na FTP faktycznie.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Hantkus pisze:Oficjalne wyniki
Klasa 1,6
1. Dexter
2. Matusz
3. B4rtek
4. Kurak
5. Eppovic
Nie ma takiego zawodnika MMC jak "b4rtek", a w oficjalnych wynikach z rundy jest pod numerem 35... tak się składa, że to numer Dizajer z klasy 1.8. O co tu chodzi? Jak kolega b4rtek startował to winien się zarejestrować i opłacić sezon.
Panda w wynikach ma numer 99 (Hella_Flush), a powinna mieć 00.
DEXTER pisze:B4tek to brat Dizajera, wiem tylko tyle, że się zamienili, bo Dizajer nie mógł przyjechać. Czy to zgodne było z regulaminem nie wnikam.
Dizajer ma 1.8 NA a B4tek 1.6 NB.
Pozdr.
DEX
Awaria auta dizajera uniemożliwiła jego start. Himber masz pw.
Mazda MX-5 1.6 '98 - cukieras - http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=11272
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
himber pisze:Hantkus pisze:Oficjalne wyniki
Klasa 1,6
1. Dexter
2. Matusz
3. B4rtek
4. Kurak
5. Eppovic
Nie ma takiego zawodnika MMC jak "b4rtek", a w oficjalnych wynikach z rundy jest pod numerem 35... tak się składa, że to numer Dizajer z klasy 1.8. O co tu chodzi? Jak kolega b4rtek startował to winien się zarejestrować i opłacić sezon.
Panda w wynikach ma numer 99 (Hella_Flush), a powinna mieć 00.
Rozumiem że B4rtek już wyjaśnił co i jak.
Panda miała mieć numer 00 ale że jest problematyczny proszę majkela o zmianę na dowolny dostępny.
Rules are made to be broken
Hantkus pisze:Panda miała mieć numer 00 ale że jest problematyczny proszę majkela o zmianę na dowolny dostępny.
Czemu problematyczny ? Na początku go nasze listy startowe wycinały ze spisu ale już to dawno ogarnęliśmy, nie ma z nim żadnego problemu, jest bardzo ładny
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......